Serwis samodruk.pl działa poprawnie z najnowszymi wersjami przeglądarek Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari, Opera
Na wszystkie produkty zamówione w serwisie samodruk.pl możesz otrzymać fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym podczas składania zamówienia.
W chwili obecnej jedyną formą płatności dostępną w serwisie samodruk.pl jest płatność online za pośrednictwem systemu PayU. Dotyczy to również zamówień z odbiorem osobistym w jednym z naszych oddziałów.
Klient może zrezygnować z zamówienia dla którego została dokonan płatność jedynie w przypadku, gdy nie rozpoczęła się jeszcze jego realizacja. Nie jest możliwe anulowanie zlecenia, którego status zmienił się na "W realizacji". O fakcie rezygnacji z zamówienia należy poinformować nas telefonicznie lub mailowo. Wpłacona kwota zostanie w takim przypadku zwrócona na konto z którego została dokonana.
Zamówienie może zostać zmienione w przypadku gdy jego status nie zmienił się jeszcze na "W realizacji". O modyfikacji zamówienia należy poinformować nas mailowo lub telefonicznie.
Postępowanie reklamacyjne zostało wyjaśnione szczegółowo na stronie o gwarancji jakości. Jeśli błąd w wykonaniu zlecenia powstał z naszej winy, to zrealizujemy Twoje zlecenie ponownie całkowicie bezpłatnie. Jeśli to Ty popełniłeś błąd, to nie musisz nam odsyłać błędnego produktu, a nowy poprawiony zrealizujemy dla Ciebie za połowę ceny.
Sposób pakowania różni się w zależności od produktu, ale zawsze opakowanie jest trwałe i solidne, tak aby zabezpieczyć zamówione przedmioty przez przypadkowym uszkodzeniem i aby dotarł on do Ciebie w nienaruszonym stanie.
W celu łatwej identyfikacji zamówień, każdy rozpoczęty przez Ciebie produkt jest opatrzony unikalnym numerem. Możesz go znaleźć po zalogowaniu się na stronę samodruk.pl, w zakładce "Moja strefa" jako ID produktu. Numery są nadawane zarówno zamówieniom które trafiły do realizacji, jak i zamówieniom niedokończonym, abyśmy mogli Ci pomóc w razie problemów z dokończeniem zamówienia.
To, w którym z naszych oddziałów możesz odebrać swoje zamówienie, określasz sam podczas zamówienia. Zamówienia można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00.
Technologia sublimacji polega na przenoszeniu nadruków (wykonanych odpowiednimi tuszami na specjalnie przeznaczonym do tego papierze) pod wpływem wysokiej temperatury na różnego rodzaju materiały.
Nadruki na koszulkach są wykonywane technologii DTG czy bezpośredniego nadruku cyfrowego na materiale. Pozwala to uzyskać wysoką jakość i trwałość nadruku nawet po wielokrotnym praniu.
Wszystkie pliki załadowane do systemu oraz stworzone za pomocą naszych edytorów online są przechowywane na serwerze przez okres miesiąca od momentu realizacji zamówienia.
System samodruk.pl opiera się na edytorach online, w których możesz przygotować każdy z dostępnych produktów, dodając do niego swoje zdjęcia. Po przygotowaniu projektu w edytorze wystarczy umieścić go w koszyku i dokonać płatności online.
Jako login używany jest adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji. Aby odzyskać zapomniane hasło wystarczy na stronie logowania wcisnąć przycisk "Zapomniałem hasła" oraz podać ten adres. Spowoduje to wysłanie na podany adres wiadomości, zawierającej nowe, tymczasowe hasło, które będziesz mógł zmienić po zalogowaniu się do serwisu.
Koszt dostawy produktów zależy od wybranej opcji dostawy (poczta, kurier), tak więc sam decydujesz na jaki koszt się decydujesz.
Szczegółowe informacje dotyczące czasu realizacji zamówień znajdziesz tutaj Od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, realizacja nie trwa zazwyczaj dłużej niż 48h roboczych.
W momencie składania zamówienia masz możliwość podania innego adresu dostawy niż podany podczas rejestracji w serwisie. Jeśli złożyłeś już zamówienie, ale chciałbyś aby zostało wysłane na inny adres niż podany podczas jego składania, to możesz to zrobić pod warunkiem, że zlecenie nie zostało jeszcze nadane. W takim przypadku należy nas poinformować o chęci zmiany telefonicznie lub mailowo podając dane użytkownika oraz numer zamówienia (ID produktu).
Jeśli zdecydowałeś się na odbiór osobisty zamówienia, to możesz odebrać produkty w wybranym oddziale naszej firmy. Jeśli realizacja zamówienia już się rozpoczęła, to nie jest możliwa zmiana oddziału, w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
System PayU stanowi obecnie standard w płatnościach online, a transakcje realizowane za jego pośrednictwem należą do najbezpieczniejszych i najwygodniejszych. Wiele polskich serwisów zakupów online zdecydowało się na współpracę z PayU ze względu na wysoki standard zabezpieczeń - między innymi Allegro.pl. Dodatkowym atutem płatności dokonywanych w ten sposób jest fakt, że za korzystanie z PayU jest dla Państwa całkowicie bezpłatne.
Niestety w chwili obecnej nie jest możliwe regulowanie płatności za zamówienie przy jego odbiorze.
Wysyłka zamówień poza terytorium Polski jest możliwa, jednak wymaga indywidualnej wyceny. Aby otrzymać taką wycenę, należy skontaktować się z nami mailowo podając nr zamówienia (ID wszystkich zamówionych produktów) oraz adres docelowy.
Jesteśmy drukarnią dysponującą wieloma różnymi technologiami a serwis samodruk.pl stanowi jedynie wycinek naszej działalności. Jeśli nie znalazłeś w nim tego co Cię ineteresuje, wystarczy że wybierzesz na stronie głównej "Zamówienie niestandardowe" - zamówienie takie zostanie przez nas wycenione, a Ty będziesz mógł zadecydować, czy zlecisz nam jego realizację.
Wydruk na materiałach powierzonych jest możliwy, jednak media nieprzetestowane mogą się okazać niemożliwe do zadrukowania, bądź też jakość wydruku będzie słaba.
Dysponujemy studiem graficznym, które realizuje projekty dla klientów, ale usługa taka jest płatna, a jej koszt zależy od stopnia skomplikowania projektu oraz jakości dostarczonych materiałów. Aby uzyskać wycenę projektu należy przesłać specyfikację pracy oraz pliki potrzebne do przygotowania projektu na adres bok@samodruk.pl.
Możemy przeskalować Twoją pracę do dowolnego formatu całkowicie bezpłatnie jeśli tylko plik źródłowy na to pozwala. Nie zawsze jest to możliwe ze względu na rozdzielczość pierwotnego pliku.
Po złożeniu zamówienia będziesz otrzymywać powiadomienia mailowe na adres podany podczas rejestracji, z informacjami o zmianach statusu zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu na stronie samodruk.pl oraz przejściu do zakładki "Moja strefa".
W chwili obecnej podatek na usługi druku wynosi 23%. Podatek ten jest już wliczony w ceny naszych produktów.
Zdjęcia do edytorów online należy załadować w formacie jpg (przy większej ilości plików możesz je również spakować do jednego archiwum zip i załadować razem - system automatycznie rozpakuje pliki i załaduje je do edytora). Pliki do zamówień niestandardowych można przesłać w formacie pdf lub jpg.
Wszystkie ceny produktów na stronie samodruk.pl są cenami brutto i zawierają wliczony podatek VAT w wysokości 23%. Jedyny koszt jaki jest doliczany do tych cen to wartość wysyłki. Wartość wysyłki zależy od wybranej przez ciebie formy transportu i jest doliczana podczas składania zamówienia - informację o wysokości dopłaty znajdziesz w koszyku przed dokonaniem płatności.
Jesteśmy otwarci na negocjacje - aby dowiedzieć się, czy możemy Ci przyznać jakąś zniżkę, napisz do na maila na adres bok@samodruk.pl.
Wielu naszych klientów pyta, jaka jest odpowiednia rozdzielczość zdjęć do druku, jednak rozdzielczość jest tylko jednym z kilku elementów decydujących o jakości zdjęcia na wydruku. Ma ona oczywiście duże znaczenie, jednak ważniejsze aspekty zdjęcia to odpowiednie naświetlenie, a więc to, czy zdjęcie nie jest zbyt ciemne lub za jasne oraz ostrość. W naszych produktach wielokrotnie spotykaliśmy się ze zdjęciami niskiej rozdzielczości (np. 640x480 pikseli) zrobionych telefonem, które dzięki dobremu naświetleniu i ostrości wyglądały na wydrukach doskonale. Zdarzają się również produkty prezentujące się słabo pomimo wysokiej rozdzielczości zdjęć (powyżej 10 megapikseli) wykonanych najlepszymi cyfrowymi lustrzankami. Dodatkowym elementem jest aspekt emocjonalny – zdjęcie może być słabe pod względem technicznym, a jednocześnie być dla nas ważne z innych względów. Do druku większości produktów wystarczają zasadniczo zdjęcia o rozdzielczości 3-4 megapiksele. Do druku małych produktów wystarczają nawet mniejsze zdjęcia, np. 2 megapiksele (1600 x 1200). Do druku dużych kalendarzy A3 potrzebne są zdjęcia nieco większe, o rozdzielczości 6-8 megapikseli (2000 pikseli wysokości). Przy przesyłaniu zdjęć proszę jednak pamiętać o dwóch pozostałych aspektach, czyli prawidłowym naświetleniu i ostrości. Nasze edytory online sprawdzają rozdzielczość zdjęć umieszczonych w produkcie i odpowiednimi ikonkami umieszczonymi w prawym dolnym rogu zdjęcia informują, czy jakość zdjęcia jest wystarczająca. Najprostszym sposobem sprawdzenia, czy jakość zdjęcia jest dla nas akceptowalna, jest wyświetlenie ich w komputerze, przed załadowaniem do edytora, na pełnym ekranie monitora. Jeśli zadowala nas to co widzimy, to po wydrukowaniu zdjęcie będzie wyglądało co najmniej równie dobrze.
System obsługuje wszystkie dostępne przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach. Aby wykorzystać pełen potencjał serwisu zalecamy używanie przeglądarek Google Chrome oraz Mozilla Firefox.
Niektóre układy zdjęć sięgają poza czerwoną linię po to, aby po obcięciu zdjęcie sięgało do samej krawędzi. Umieszczając zdjęcie w proponowanej pozycji sięgającej poza czerwoną linię należy pamiętać o tym, aby zdjęcie zostało wykadrowane w taki sposób aby istotne elementy zdjęcia nie znalazły się poza czerwoną linią.
Spad. Obszar zaznaczony kolorem ciemnoszarym zostanie odcięty, po to by zdjęcie dotykało krawędzi.
Obszar bezpieczny. Obszar zaznaczony kolorem szarym.
W tym obszarze nie zalecamy umieszczania tekstów, ani dodatkowych zdjęć.
Jeśli chcesz, by zdjęcie dochodziło do krawędzi kartki (do tzw spadu) przesuń je do brzegu widocznego obszaru
Jak zrobić kalendarz z własnymi zdjęciami w 5 minut.
1) zaloguj się do systemu
2) wybierz projekt
3) wgraj własne zdjęcia
4) wpisz swoje daty
5) wybierz czcionkę, ilość zamawianych kalendarzy i przejdź do płatności